" Penghantaran Terpantas Terus
kepada Anda Setiap Hari ! "

Wednesday, October 29, 2014

MAGICRYST DEODORAN PALING BAGUS DALAM DUNIA !

Posted by ima zahra at 11:28 PM 2 comments
Salam Sayang Pembaca Blog Magicryst !
 


Benar, Magicryst ialah deodoran paling best dalam dunia. Cuba baca ni -

Ini antara mesej yang saya terima :

" Saya dah guna Magicryst, memang berkesan dan puas hati "

" Sejak guna Magicryst, saya tak guna deodoran lain lagi. Magicryst tak buat ketiak saya hitam dan tak menyebabkan baju putih saya jadi kuning. Bau badan memang tak ada walaupun berpeluh. Seronoknya saya, Terima Kasih Magicryst !"
 
" Terima kasih, saya pengguna setia Magicryst. Barang yang dipos sampai dengan selamat "

" Dulu pakai Deodoran R****A,waktu pagi memang wangi..tapi bila dah petang...bau badan dah bercampur dengan deodoran tu...langsung jadi tak best. Bila pakai Magicryst, saya rasa seronok bila badan tak berbau walaupun waktu petang balik dari kerja "
 


Ya ! Hanya 2 semburan selepas mandi - anda akan segar sepanjang hari. Inilah satu satunya deodoran pertama di Malaysia , tanpa bau, selamat, tanpa bahan kimia yang mampu menghilangkan bau badan anda.

Percayalah ! Inilah penyelesaian kepada ketiak berbau, gunakkannya ketiak anda pasti sentiasa kering dan segar tanpa bau. Jika anda belum mencuba, kami sarankan anda milikinya segera kerana pasti anda tidak akan rugi.

Magicryst memiliki fizikal yang kecil - mudah dipegang, botol spray yang berkualiti dan kandungan yang cukup istimewa. Bacalah kisah-kisah testimoni di bawah ini , mereka telah berjaya menyelesaikan masalah yang sudah bertahun-tahun lamanya.

Kelak, kisah anda pula bakal kami kongsikan ! Emelkan saja kepada fahimah_aqilah@hotmail.com untuk testimoni anda. Tidak sabar rasanya untuk kami mendengar sesuatu yang baik dari anda.

Milikilah 5 botol Magicryst hari ini. Kenapa Lima? Sebab :-


Botol 1 :  Diletak di Meja Solek rumah. Senanglah nak guna selepas mandi !



Botol 2 : Di simpan di dalam handbag supaya mudah untuk dibawa ke mana sahaja.
Kan Magicryst adalah teman baik anda ? :)



Botol 3 & 4 : Kongsilah berita baik Magicryst ini kepada keluarga, kawan dan geng online anda !
Nak jadi pengedar pun boleh, hubungi saja 013-6010704



Botol  5 : Harus simpan 1 botol lagi untuk stok peribadi ! 





Jadi, belilah 5 botol dengan harga RM 50 ( termasuk caj hantaran )
1-2 hari, Magicryst pasti jadi milik anda.



~ Salam Sayang, dari Team Magicryst ~


 <<  BACK TO REAL SHOPPE.COM  >>

Wednesday, May 18, 2011

Petua Hilangkan Bulu Ketiak

Posted by ima zahra at 4:43 PM 1 comments
Caranya cukup mudah dan bahan-bahannya juga mudah di dapati. Apa yang anda perlu cari ialah ibu kunyit dan kapur sireh. Mula-mula cabut bulu ketiak, selepas itu celupkan ibu kunyit ke dalam kapur sireh dan sapukan pada ketiak selama beberapa minit . Kemudian basuh ketiak dengan air sehingga bersih.

Pada gadis yang belum tumbuh bulu ketiak, bolehlah gunakan cara ini untuk mengelakkan daripada tumbuh.


Bagaimana cara hilangkan bau ketiak ?
--->>> Mudah Sangat ! Pakailah Magicryst :)

Wednesday, January 12, 2011

Deodoran Buang Bau Badan

Posted by ALI MAIDIN at 5:24 PM 0 comments
Adakah anda tercari-cari penyelesaian bau badan ? Atau anak anda mempunyai masalah bau badan walaupun telah mencuba pelbagai deodoran, masalah ini tidak juga dapat di atasi ?

Kami sangat YAKIN dengan MAGICRYST. Ia adalah JAWAPAN UNTUK MASALAH BAU BADAN. Hanya 2 semburan selepas mandi, bau badan tiada lagi. !

Cubalah hari ini. Kami suka berkongsi kejayaan kami dengan anda. Pasti puas hati.

Hubungi kami segera 03-4024 4859 / 017-3971570

Wednesday, September 29, 2010

Terima Kasih Magicryst !

Posted by ALI MAIDIN at 9:16 PM 0 comments
Kisah ini berlaku pada Raya Kedua di kampung saya.

Saya perkenalkan Magicryst pada pakcik saya. Saya beri 1 botol untuk dia cuba. Pesan saya, sembur lepas mandi..lepas tu seharian tak melekit badan. Di kampung memang panas cuacanya. Lalu Pakcik saya pun mandi dan pakai Magicryst. Selepas itu kami berpisah kerana masing-masing beraya lain-lain tempat.

Keesokan harinya,  pakcik saya call .

Anda tahu apa dia cakap ?
" Kasi pakcik 3 botol Magicryst...semalam sampai ke malam tak mandi-mandi. Badan tak melekit dan tak bau busuk. Memang power lah ! "

Ha... kan saya dah cakap. Magicryst memang berkesan. Pakcik saya dah cuba, anda bila lagi ?

Sunday, August 29, 2010

Bebas Berhari Raya Tanpa Bau Badan

Posted by ALI MAIDIN at 12:45 AM 0 comments
Tidak lama saja lagi, kita akan menyambut kedatangan Aidilfitri. Persediaan menyambutnya semakin terasa dan banyak benda perlu dipastikan lengkap dan rapi.


Check List pagi raya :
  • Baju Raya
  • Kasut
  • Telekong
  • Songkok
  • Duit Raya 
  • Make up
  • Perfume
  • Kamera
  • oh ya ! WAJIB ADA - MAGICRYST ! 
Tak lengkap beraya tanpa Magicryst. Selepas mandi sunat Aidilfitri, semburkan Magicryst di ketiak . Pasti hari anda sentiasa segar dan tanpa bau badan. Malunya kalau masuk rumah orang dengan bau badan,kan ? Jadi, lebih baik mencegah dari mengubati . :)

Waktu pagi, memang wangi jika disembur perfume. Tapi bila dah tengahari, perfume bercampur bau badan- alamak ! Tak best lah.

Hadiahkan Magicryst kepada saudara mara anda. Cuma RM8 sahaja. Apa kata duit raya ditukar kepada Magicryst ? Lebih bermakna, itu tandanya anda ambil berat tentang mereka.

Wednesday, July 21, 2010

Jangan hilang kawan kerana bau badan

Posted by ALI MAIDIN at 12:11 AM 0 comments

Thursday, July 8, 2010

Dengan Magicryst, kini saya bebas pakai baju apa pun..

Posted by ALI MAIDIN at 2:41 PM 0 comments
" Yes! sekarang semua baju dah boleh pakai.. badan dah tak berbau. sukanya !! terima kasih Magicryst "
Bahagia betul bila bebas memakai apa saja fesyen dari pelbagai jenis fabrik. 


Apabila badan berbau, kita mudah rimas dengan baju yang mudah berbau busuk dan cepat basah, terutama yang bukan dari kain cotton. Ada baju yang cantik corak & potongannya, tetapi disebabkan kainnya mudah busuk bila berpeluh, maka baju itu hanya duduk dalam almari saja. Sedihnya.

Ramai pengguna Magicryst berasa sungguh gembira kerana semua baju-baju yang masuk dalam kategori ' blacklist' sebab mudah berbau itu,  kini sudah boleh dipakai dengan senang hati.

Tak perlu lagi nak beli baju lain semata-mata nak atasi masalah bau badan. Hanya sembur magicryst selepas mandi, badan segar dan bersih sepanjang hari.

Bagi anda yang masih ragu-ragu dengan magicryst, apa kata CUBA saja ! Baru tahu betapa MAGIC nya MAGICRYST ini :)

Blogger Templates


 

MAGICRYST DEODORAN Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal